Thursday, September 8, 2011

entri untuk orang malas bercinta

Assalamualaikum semua ... ! :)

tetiba je entri mengejut terkejut yang sepatutnya aku tak pamerkan. kehkeh segan mungkin? tapi kadang-kadang amarah lebih baik dilontarkan secara begini dari dimaki hamun kepada pihak yang ingin dimarahi. kehkeh

phew.

aku mungkin tak ditakdirkan untuk berpasangan lagi, buat masa sekarang. yeah. entah kenapa aku cukup bosan bila terlalu rapat err.. bukan dikongkong tapi terlalu kerap ditanya apa aku buat? dengan siapa? bla bla. seriously, im not that kind of homo sapien who like to ask many questions to find the best answer. naah! not me. so, selagi aku memberi kebebasan kepada pasangan, aku mengharap partner aku pun beri kebebasan kepada aku tapi...perkara ini tidak berlaku. huh. ini serius, lagi-lagi bila aku sedang blogwalking or idea mencurah nak menaip entri baru. yeah. memang free aku mengamuk bila ada yang menganggu. kehkeh

huh. macam dah lega je lepas cakap-cakap ni. okay dah. senang je hidup aku ni 5minit panas 5minit sejuk.

salaam.

No comments:

Post a Comment