Sunday, January 15, 2012

Assalamualaikum semua ... ! :)

 

 ni aku lukis masa kelas real analysis, kelas apa tuh? kelas utk budak yg bodoh tp nak jadi pandai. ehe

sejak jejak kaki kat IPT ni aku dah lupa minat aku, MELUKIS.
tak ramai tau aku suka melukis.

dulu balik sekolah je, petang-petang lepas buat homework,
aku duduk kat belakang rumah bawak peralatan aku
pensel, color water, crayon, sketch book
kadang-kadang, aku kutip kulit kerang, batang sawi, batang aiskrim
semua ni jadi bahan aku 
aku suka melukis, diam-diam aku layan dunia sendiri
aku lukis apa yang tangan aku nak lukis
aku tak pernah set untuk lukis apa

sama macam hidup aku
aku jadi apa yang diri aku nak jadi
aku tak pernah set apa aku nak jadi

cakap najis apa aku tak pernah sentuh? 

jangan cuba jadi baik kalau tak pernah rasa najis

No comments:

Post a Comment