Saturday, February 25, 2012

anaksamat

Assalamualaikum semua ... ! :)

baru semalam 'kawan maksiat' call aku. dah agak nak luah masalah dia la tu. dia call tak lain tak bukan hal masalah / nak ajak lepak / tak pun nak share apa benda yang buat dia happy. tapi jujur kalau dia call je aku suka. bukan apa dia satu-satunya kawan yang automatik boleh buat aku happy.

lepas tanya result masing-masing. aku teringat semester akan datang ni semester terakhir dia. dia course lain, tak sama dengan aku. confirm lagi 2 semester tu aku jadi minur - minah blur.

banyak-banyak kawan, dia sorang je yang betul-betul aku selesa nak borak sampai subuh. kadang-kadang bila dah lama tak jumpa, rindu pun ada tapi biasa-lah bila jumpa bodoh / bangang je kat mulut. nama nak cakap ayat bunga-bunga, memang tak-lah. ehe

aku tak lupa masa kau nangis bila putus cinta dan aku tak lupa bila kau gelakkan aku masa aku putus cinta.

No comments:

Post a Comment