Sunday, June 3, 2012

muar dah up ?

Assalamualaikum semua ... ! :)

memang tak dilahirkan untuk jadi penulis so dari aku mukadimah merapu, layan je gambar(s) yang diambil menggunakan handset sony C510 kesayangan aku.

layan Tutti Frutti dengan sepupu berkupu-kupu dan along kat Muar

they are my true friends. okay bodek je! aha

 ini yang tudung coklat punya kot.


ini aku punya kot.

ini along aku punya kot.

dah yang ni turn aku dan kakak je layan Old Town White Coffee kat Muar.

along

adik along

along lagi

 adik along lagi

time kat OTWC ni aku & along sepakat order Nan Yang Coffee memang kaw-lah, OWTC ice blended, fresh orange & garlic bread. untuk pengetahuan, nama-nama beverages tu bukan yang exactly apa aku mention, ada lah nama scientific air tu, takde kerja aku nak ingat betul-betul semua nama air aku minum. ehe

okay tu je. 
seminggu cuti, ini-lah assignment aku! 
aha

No comments:

Post a Comment