Monday, August 13, 2012

bagian baik & tak baik

Assalamualaikum semua ... ! :)

menaip sambil tengok kakak aku sumbat duit dalam sampul raya. jeling which color yang bakal aku dapat time raya nanti. ehe.

oh bagian baik & tak baik pasal aku ni lepas kena bebel panjang dengan mak aku. selalunya time mak aku bebel, aku suka tengok perut mak aku. tak tau apehal tapi organ tu menarik perhatian aku. (:

berbalik pada tajuk, bagian baik tentang aku, aku suka kemas gerobok / almari pakaian. ikut color / jenis pakaian. bagian tak baik-nya pula, aku ni kalau dah mengemas suka sangat try baju-baju, dah tu jadi lambat la mengemas. patut boleh setengah jam, jadi 2 / 3 jam. duh !

bagian baik lagi satu, aku suka volunteer buat kerja rumah, tapi bagian tak baik-nya memang la buat kerja rumah tu tapi patut settle 1 jam boleh drag masa sampai 2 minggu.

okay, konklusi-nya aku suka bertangguh. yeay ! tapi kerja last minute selalunya aku dapat siap dengan lagi bagus dari aku buat awal-awal. acane tu ? adeh.

No comments:

Post a Comment