Wednesday, March 25, 2015

saya dah pulang :)

Assalamualaikum semua ... ! :)

akhirnya setelah setahun eh dua tahun tinggalkan blog ni, aku muncul balik, bukan apa baru ingat password daa. first blog yang aku nak jengah bila on blog ni, blog awaaa ... tapi ini yang saya dapat


okayyy FINE.

aha ! tak bagi aku baca nampaknya.hihi

takpelah maybe ada sebab. sejak aku 'hilangkan diri', banyak perkara aku belajar, banyak, banyak sangat ! aku mula faham setiap yang berlaku ada sebab dan ada hikmahnya. ada postitif disebalik negatif. percayalah. 

maaf.
aku tahu susah orang nak maafkan apa aku dah buat, 'hilangkan diri' sesuka hati, aku cuma suruh ahli keluargaku sampaikan apa yang patut. ada perkara yang kadangkala terpaksa dipendam sorang. sorang. sebab kalau kau cuba serahkan masalah kau pada orang lain yang masa tu dia juga tengah menghadap masalah. kau tak kejam ke? selfish namanya kalau kau nak masalah kau settle di saat masalah orang lain tak settle-settle. dah tu, korang faham tak situasi aku?

aku tahu masih ada yang marah. lantak-lah janji niat aku taknak susahkan orang lain. biar korang tengok aku saat bahagia. bab airmata biar aku sorang tanggung.

jangan cakap aku tak rindu kat keluarga dan kawan. gila-lah nak lepaskan semua tu dalam sekelip mata, tapi terpaksa. terpaksa sebelum aku buat keputusan lagi teruk. ehe. 

blog ni je sebenar tempat aku meluah. mungkin tak telus tapi memang ada sorotan ceritanya. 

sep sikit.

1 comment:

  1. hehehe. kita faham je :P ok. nanti kita bagi awak masuk balik. private sebab kalau bukan awak, blog tu memang takde orang masuk kuakakaka.

    ReplyDelete