Wednesday, August 10, 2011

it is all about the benjamins

Assalamualaikum semua ... ! :)

entri kali ni. lebih kepada. money. yes.


kenapa ini ? adakah aku mata duitan? tentu lah iya. sebab tu susah sangat nak ber-pakwekan ? memilih.

HAHA.

durh. aku tipu okay. takde pakwe a.k.a encik hati ke apa semua tak berkenaan dengan duit. tamparan hebat juga sebab dah berapa lelaki yang aku reject *cewah macam hot nak reject orang :P. okay. dah ini serius, lelaki-lelaki yang aku dah jarak kan sikit hubungan kebanyakan akan judge aku pandang money / duit / l'argent. 


hurm.


sebenar terkilan / terkecil hati tapi malas nak serabut so amik pendekatan say shut up shut up. diam. hehe


sukahati beliau nak cakap apa, sedangkan aku berfikir bahawa aku taknak kawan melampau, membazir duit si lelaki itu membawa aku keluar makan, nonton movie, itu ini sedangkan aku belum pasti jadi milik dia. adeh. ini serius, pada aku lelaki ni biar lah berduit / dah kerja tetap baru mengada-ngada nak ada pacar / cewek / marka tak pun ada duit, lamar gadis dan kahwin, setel bro. 

senang cerita, tak perlu membazir ber-couple kalau tak mampu lagi tanggung anak orang. semua ini leceh. semua ini poyo kalau nak cakap hati semata. setakat hati boleh ke guna buat beli beras? bayar bil air? bil air? apa tu. hurm. mencarut lagi di bulan ramadhan.

ini serius. aku lagi tabik dengan lelaki yang sibuk cari duit. sibuk kerja dan bukan sibuk mengayat gadis-gadis. mahal sikit la bro, you ayat gadis je nanti lidah tu dah tak sensasi i tengok tau. rawr! hehehe


peace jejaka. rawr! 



No comments:

Post a Comment