Saturday, November 26, 2011

kenapa suka lawan cakap tuhan?

Assalamualaikum semua ... ! :)

bonjour les gens!

marah plus geram dengan sesetengah manusia yang cuba menghalalkan apa yang haram.

tak perlu cakap orang lain, aku contohkan diri aku. bab berpakaian, aku tahu pakai ketat tak boleh, lagi la yang dedah terus kan? tapi sebagai 'pesalah agama' macam aku ni, patut diam je la kalau tak setuju, jangan nak debatkan pula yang haram tu boleh dihalalkan. jangan suka-suka nak cakap legging itu boleh asal pakai baju labuh, adeh. sayang-sayang serius aku cakap kita semua tahu, MEMANG TAHU pun yang tutup aurat dimaksudkan itu bukan setakat tutup dengan helaian kain tapi perlu-lah longgar so takde-lah nampak bentuk badan. haih. segan la, jaga la adab, lagi-lagi anda perempuan Islam. kalau salah, mengaku je, jangan nak fight balik.

aku. jujur bukan hamba tuhan yang setia dan terbaik tapi tetap cari jalan untuk jadi sempurna disisi-Nya.

p/s: entry ni lepas aku baca leggingseksi, ehe. emo lebih. =.='

No comments:

Post a Comment