Sunday, December 11, 2011

bon anniversaire senior !

Assalamualaikum semua ... ! :)

minggu lepas hari rabu, lepas kelas, aku lepak dengan si senior yang aku panggil kakak yang satu.
ehe tak la. kak wan .


WAN WALADAH FAIQAH

nama cantik sebab empunya nama pun cantik

comel kan? cara dia cakap pun nyot nyet nyot nyet comel gila!

saja belanja kak wan ni sempena birthday dia entah bila,
seperti biasa aku bukan-lah pengingat hari jadi yang berjaya
semua-nya bergantung pada reminder kat phone atau facebook.
ehe. teruk-kan?

okay, so sebagai membalas jasa beliau semenjak aku kenal kat uitm segamat dulu dan juga sebagai membahagiakan seorang birthday girl, tanpa segan silu memberitahu,
''kak, petang ni kita berdua je kan? jai nak belanja minum and a slice cake je boleh?"
maksud aku yang lain-lain tak boleh eh.
aha. kejam.

bila tiba waktu, bukan slice tapi ..


yeah. tiga okay !

tu pun sebab ada promotion 3-6pm.

siap ada ...

tiga jenis tea.

dah puas kak wan? aha. lega tengok muka manusia tersenyum.

ape kau?





No comments:

Post a Comment