Saturday, February 11, 2012

ma famille

Assalamualaikum semua ... ! :)

minggu ni minggu malas. pagi tadi lepas subuh. minum susu HL. aku kuat minum susu. masa kecik mak kata aku tak suka susu mak aku. ehe. dah besar aku nak, mak aku tak nak bagi pulak. aha nak kena tumbuk?

oh ya. hari tu bukan hari tu bulan lepas ke tahun lepas aku dan keluarga atau keluarga dan aku tidur rumah abang aku kat johor bahru. dia bawak kiteorang pusing-pusing JB. dah lama sangat tak ke JB. abang aku drive macam samseng sebab dia kata orang JB memang samseng so kena ikut rentak kalau nak cepat sampai destinasi. ohhhh. kakak aku yang kat Melaka pulak, dia cakap orang Melaka suka main hon, patut lah kakak aku rajin hon orang je. ehe orang Muar camne lak? eh semua pemandu yang berhemah. ececeh.

 hah ni tiga beradik dengan BIG momma, yang sulung tak dapat dikesan masa ni tu yang tak cukup sorang


 
aku suka abang aku ada misai, he looks older than his age. macam abang-abang.



dia dan pasangan-nya


dia dan pasangan-nya juga


 dia dan pasangan-nya jugaaa. ehe eleh nak juga, nak juga


kami dengan pakcik yang ku gelar PA'E.


 turn anak bongsu snap pulak. trademark suka pic senget-senget 
buat mak aku bebel sebab susah nak tengok katanya.

saja me-round Johor Premium Outlet ni, tak beli apa-apa pun. serius ain't our level. tengok ads kat RAOUL, ada satu barang tu after 50% discount, harga RM 1,500.00 before less RM 3,000.00. WOAH !

makan area situ pun. urgh! mahal takpe kalau sedap tapi ni mahal rasa tak sampai kat tekak. haish.

malam pulak pergi makan kat area .... area .... alamak lupa nama tapi terkenal dengan seafood, siap ada pemusik jalanan menyanyi bagai. siap aku pun 'move your body girl' sama. mak support habis pemusik tu siap bagi RM10. kalau tak nak bagi pun takpe tapi dieorang dah buat kita enjoy sambil makan, why not bagi sesen dua kan? kan?

okay, au revoir les gents !

No comments:

Post a Comment