Wednesday, February 15, 2012

activate / deactivate

Assalamualaikum semua ... ! :)

baru seminggu kot aku activate balik FB, dah ratus aku labur. okay. tak boleh salahkan sesiapa. first, aku memang kurang suka shopping kat mall sebab tak suka orang ramai, bila ada yang jual tudung(s) / beg(s) thru FB / blog memang cepat je aku grab tanpa fikir duit kat bank tinggal berapa, cool. second, niat nak tolong member up kan bisnes dia, last-last aku yang merana. ehe

oh yeah. baru je seminggu aku activate FB, aku muak dengan perangai sesetengah manusia yang jadikan FB medium nak mengamuk, medium untuk buat orang sakit hati. pada aku sesiapa yang luah kemarahan kat FB dan tujukan pada salah sorang kawan dia tanpa tag nama. dia adalah sangat COWARD. cow - ward. wad lembu pun boleh. entah memang jenis aku lebih suka cakap depan-depan kalau aku tak puas hati. negatif-nya bila kau post kat FB, ramai sangat batu api yang up kan lagi api kemarahan kau dengan komen(s) entah apa-apa.

baru seminggu je aku activate FB, dua orang kawan dah invite aku ke majlis perkahwinan dia. dua-dua sebaya. (: comel kan orang nak kahwin ni tapi aku nak kahwin lambat sikit-lah. (: oh tadi teman mak pergi beli barang dapur, mak suruh tolong pilihkan ikan, tapi bila aku pilih asyik failed je. jadi, aku cakap kat mak, boleh tak aku nak doa dapat suami yang tahu pergi pasar beli barang dapur ? mak aku cakap boleh je. tuhan mana ada limit kan doa apa yang kita nak Dia makbulkan. ehe.

baru seminggu activate FB, aku dah jemu. nak deactivate balik rasa.

No comments:

Post a Comment