Thursday, February 2, 2012

orang selalu kata muka aku baik je tapi sebenar....

Assalamualaikum semua ... ! :)

 nampak tak ada ciri-ciri budak nakal ?
 


contoh-contoh bila aku nakal ...

 tanduk untuk kakak satu

 tanduk untuk kakak dua.


aku suka conteng muka abang aku dengan eyeshadow, blusher dan lipstick, 
aku conteng sebab dia susah nak bangun pagi.


aku suka sorokkan kasut kawan aku kalau dia tanggalkan kasut time dalam kelas.

aku suka buat-buat muka innocent kalau dah kacau kakak abang, sebab nanti mak mesti ingat aku tak bersalah. (dulu la, sekarang mak dah tau trick aku, dangg!)

aku pernah tampal kertas yang bertulis 'saya gemok' kat belakang badan kakak aku.

aku pernah post kat wall FB kakak aku, 'saya single ada sape-sape nak saya?'. 
so jangan tak log out, kau bakal jadi mangsa aku.

aku pernah cukur misai ayah aku sebelah je masa dia tidur.

aku pernah ikat rambut ayah aku macam pokok kelapa masa dia tidur.

aku pernah buat-buat menangis masa boifren marah aku dulu, bila dia dah takut aku menangis, dia tak jadi marah, aku gelak besarrrr. 
(try-lah, lelaki kan takut kalau perempuan dah mula nak menangis, lalala seronok!)


2 comments:

  1. Ahah terbukti kamu memang nakal...Hihi sian kat bofren tuh..

    ReplyDelete
  2. ehe. dari kena marah teruk baik buat camtu

    ReplyDelete