Friday, April 27, 2012

tak susah

Assalamualaikum semua ... ! :)

hoi ya hoi. malam ni kerja(s) tak siap lagi dok sibuk mengula kat blog heh. ni kes terkilan takpun terkecik hati dengan member(s).

kadang-kadang aku rasa apa aku dah buat silap sampai ada je yang tak puas hati dengan aku. okay, sometimes i dont care what others complain or keep on talking about my style yang suka blocking color, pakai tudung belit-belit, my eyes look like mata kucing,and etc. really, ada masa aku memang buat tak kisah atau pekakkan telinga tapi bila sampai satu tahap, rasa nak tanya apa yang buatkan orang lain sibuk dengan cara aku? lain-lah kalau bogel ke? pakai barang curi ke? urh.

dari zaman diploma lagi aku dah biasa mata-mata yang tengok aku dari bawah naik ke atas,
hello..kalau yang usha tu lelaki, aku faham-LAH. ni perempuan. takkan la bernafsu dengan aku KOT.

yang tengok tu satu hal, lepas tu mula-lah keluar ayat naga. kalau tak suka, okay fine tapi yang pelik, yang mengutuk ni last-last nanti tanya aku pula macam mana nak pakai shawl belit-belit? beli kat mana contact lens ni? see?

huh. penat.

tapi takpe-lah. since aku umur 20tahun. banyak perkara buat aku jadi cool. tak bertindak macam sebelum 20tahun. kalau dulu, aku jenis pendam, last sekali mengamuk takpun angkat tangan. teruk-kan? itu-lah sekarang ni dah belajar cool down sikit. bukan apa bila cepat marah tu tanda syaitan dah berjaya pengaruh kita.

so bila umur macam ni, yang mampu aku buat bila layan orang yang tak puas hati dengan aku, senyum je-lah. anggap dieorang tak perasan atau terlepas cakap.

(:

No comments:

Post a Comment