Friday, June 22, 2012

kakak's daughter

pagi isnin 18jun2012 dapat berita na bersalin.
na tu kakak kedua aku.
masa aku kat surau tunggu asar
(kalau kat fakulti memang aku tunggu asar, kalau kat rumah asar yang tunggu aku),
mak inform kakak was not in good condition, just pray for the best.

tak pasal-pasal berjurai air mata dengar na pendarahan etc.
menangis bukan pasal tu je, teringat pula mesti mak aku sakit macam na time bersalinkan aku.

masa asar+solat hajat. doa tak henti.aku tak sanggup nak berdepan situasi macam ni lagi, cukup-lah last masa ayah dulu. urgh. tapi hikmah-nya satu family makin kuat bila diuji.

alhamdulillah, 8pm kakak 1st bagitahu semua dah okay.
kakak 1st sent pic baby. aku set jadi wallpaper.
nak study tengok dia. nak tidur tengok dia. nak makan tengok dia.


i dont know why she makes me happy+calm even in sleepy face?


No comments:

Post a Comment