Saturday, June 16, 2012

peng-komen movies

Assalamualaikum semua ... ! :)

dua minggu layan movies.

yang first Jalan Kembali Bohsia 2.



tip top GILA. sebab banyak fighting, lawak pun memang five stars, sepanjang tengok filem tu gegar kot panggung asyik gelak je, yang paling best tengah sedap dok gelak, keluar pula ayat hadis/alquran & azan. kira complete lah filem ni, ada gelak ada nasihat. aku rasa Syamsul Yusof memang bijak buat jalan cerita nampak stabil.

yang second Jiwa Taiko.


at first, macam teruja sesangat sebabnya siap ada promote kat tv. tapi bila dah tengok Jiwa Taiko ni rasa buat rugi duit je tengok. sampai majoriti penonton kat panggung tu mengeluh sebab lebih banyak ayat jiwang dari ayat taiko yang diharapkan. serius. adegan ranjang pula patutnya buat penonton ghairah tapi jadi bosan. pada aku kalau cerita taiko=gangster, yang kita harapkan adalah aksi bukan seksual/cinta. skrip pun rasa macam tak kena dengan seorang taiko yang sebenar. banyak sangat komen negatif, yang positif ? err. ntah la setengah jam pun dah buat aku menguap. ehe

bak kata mak aku, lain orang lain minat-nya.

aku tunggu next film dari Syamsul Yusof : KL GANGSTER 2 - NOVEMBER nanti.


pst pst pst. dua-dua filem yang aku tonton ada sofi jikan, tu yang rajin ke panggung walaupun berdepan dengan maut(tests/exam). ehe

No comments:

Post a Comment