Sunday, August 21, 2011

dont ask me why

Assalamualaikum semua ... ! :)

huh. takbolehtidur atau memang taknaktidur sebab nak tunggu sahur. bukan nak sediakan sahur, nak tunggu sahur disediakan oleh mak. hee

ye. aku anak gadis yang masih dimanjakan, bukan aku sorang tapi adik beradik lain pun. ni manja ni. semua manja ni. hee tapi kalau mak ada kerja kena tinggalkan rumah rasa rumah maintain cool je dan rasa mak tetap takde risau pape.even manja kiteorang tetap tahu tanggung jawab mashing-mashing. hee

memuji diri adalah baik untuk orang perasan. :)

hurm. ni sebenar nak cerita benda lain ni. meraban cakap hal lain. eh. pernah tak berlaku kat korang dimana time korang ada balak/boifren/cowok , orang takde sebok tanya hal korang dengan sipolan/boifren tu la tapi bila dah tiada apa-apa, korang perasan tak mula-lah manusia sekeliling amik tau dan tanya soalan how's your relationship? hey, dia join tak nanti time kite lepak? keluar dengan balak eh? jam ni siapa belikan, ur boy? durh.

ini serius. tensen. well, i know sometimes people taktau or buatbuattaktau yang kami dah end up our relationship.yeah.thisistruebaby/babis. annnnddd sometimes,they start the conversation with those questions as mukadimah dan berharap i'll share what are the reasons, factors or even symptoms yang menyebabkan our relationship fullstop. yeah. i knowbaby/babis. sorry. im totally mad with this situation. yeah. sorry. err.. should i say sorry? naaah. maybe. later. pagi raya. :)

*korang merujuk kepada readers walaupun tak ramai follower, i know you stalk me, silence readers :P

okay, bukan aku terlalu marah tapi kalau keep on talking the same thing siapa yang tak marah ? oh. mungkin kau. ye simaksum confirm syurga. hee

yeah. yeah. now, aku suruh mak aku doa supaya aku dapat kerja yang layak beli kereta yang aku nak, layak melancong ke tempat aku nak, layak pergi makan kat tempat aku nak dan paling penting layak untuk aku singgah rumah tuhan kat mecca *style sikit taip omputeh. :)

aku taknak doa cepat jodoh. tak tolak cinta tapi malas la. im not that kinda girl la. i think.

ini serius. setiap relationship aku dengan boy mesti hancus. yeah. bukan salah mereka *ceh, macam ramai kan?tak lebih dari dua. iye. tak tipu. aku tau aku yang salah sebab aku ni cerewet nauzubillah, cerewet jangan panggil sayang-sayang eh, cerewet jangan nak cakap sayangrinducinta eh, cerewet jangan show off sangat our relationship, cerewet sangat jangan mengaku depan family&friends pasal kita eh, cerewet sangat jangan mengada-ngada nak suruh i suapkan u and u suapkan i, cerewet sangat jangan tanya mana i pergi sebab i suka bebas-i will act the same too,never ask where u go, what u do. oke dah kot? maybe ada lagi tapi banyak sangat kang tak sahur lak. hee

okay dah. nak sahur. tiktoktiktok.

:) senyum ini untuk semua loser yang sedang bercinta.




No comments:

Post a Comment