Monday, January 30, 2012

29jan

Assalamualaikum semua ... ! :)

semalam anakjaiman jengah kerja kahwin sorang member ex-segamat. anak pak cik rahmat. area felda kahang timur. alhamdulillah majlis cun, makanan cun. dah lama aku tak makan ayam kampung der. serius tak malu, aku amek dua ketul ayam. apa kau?

ni majlis kahwin member pertama aku jengah sebab sebelum ni sumpah aku malas. bukan member je, kadang-kadang jiran sebelah kahwin pun aku tak jengah. sekarang dah tiba masa untuk berubah? JOM UBAH ! aha apa kau?

sementara nak tunggu anak pak cik rahmat sanding, nampak juga perangai-perangai manusia. makcik - makcik yang dok bercerita entah apa-apa. yang pakcik - pakcik seronok berkaraoke. seronok. kecoh. tapi itu real-nya suasana kampung. aku suka.

apa-apa pun tahniah anak pak cik rahmat dah jadi isteri orang. semoga syaitan menjauhi, malaikat melindungi dan allah memberkati.

:)

No comments:

Post a Comment